«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

برنامه پخش سریال‌های ایرانی از شبکه نمایش خانگی| شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با دو سریال جدید می‌آیند

  • کد خبر: ۱۲۵۹۴۵
  • ۲۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
  • ۱
برنامه پخش سریال‌های ایرانی از شبکه نمایش خانگی| شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با دو سریال جدید می‌آیند
با اضافه شدن دو سریال «پوست شیر» و «آنتن» به چرخه نمایش خانگی، به جز شنبه‌ها در تمامی روز‌های هفته پلتفرم‌ها سریالی را برای پخش دارند.

به گزارش شهرآرانیوز، روزهای یکشنبه سریال «بی‌گناه» به کارگردانی مهران احمدی به شکل اختصاصی از پلتفرم «فیلیمو» پخش می‌شود. در حال حاضر سه قسمت از این سریال عرضه شده است. در این روز پلتفرم «نماوا» هم سریال «نوبت لیلی» را در دست پخش دارد. سریالی که هم اکنون به قسمت بیست و دوم خود رسیده است.

روزهای دوشنبه پلتفرم «فیلمنت» سریال «آفتاب پرست» ساخته بروز نیک نژاد را در دست پخش دارد. سریالی با بازی پژمان جمشیدی که تاکنون هشت قسمت آن پخش شده است.

برنامه پخش سریال‌های ایرانی از شبکه نمایش خانگی| شهاب حسینی و پژمان جمشیدی با دو سریال جدید می‌آیند

روزهای سه شنبه در اختیار سریال کمدی «روزی روزگاری مریخ» است. این سریال که به شکل مشترک توسط پیمان قاسمخانی و محسن چگینی کارگردانی شده به شکل همزمان از دو پلتفرم «فیلیمو» و«نماوا» عرضه می‌شود.

از روز چهارشنبه سی ام شهریور ماه ۱۴۰۱، دو سریال جدید پخش خود را شروع می‌کنند. یکی از این سریال‌ها «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی است که با بازی شهاب حسینی، هادی حجازی فر، پاتنه‌آبهرام، مهرداد صدیقیان از پلتفرم«فیلمنت» پخش می‌شود. همزمان پلتفرم «نماوا» هم قرار است در این روز سریال «آنتن» را عرضه کند. این سریال کمدی را ابراهیم عامریان تهیه وکارگردانی کرده و پژمان جمشیدی بازیگر نقش اصلی آن است.

روزهای پنجشنبه سریال «یاغی» به کارگردانی محمد کارت در حال پخش است که قسمت آخر آن پنجشنبه سی ویکم شهریور پخش می‌شود. هنوز «فیلیمو» سریالی را به عنوان جایگزین یاغی معرفی نکرده است. در این روز برنامه «مهمونی» هم از «نماوا» در حال پخش است. این برنامه هم به روزهای آخر پخش خود نزدیک می‌شود.

روزهای جمعه یکی از شلوغ‌ترین روزهای شبکه خانگی است. هر سه پلتفرم برای تعطیلی پایان هفته یک سریال در دست پخش دارند. نماوا شش هفته‌ای است که پخش سریال «شبکه مخفی زنان» ساخته افشین هاشمی را شروع کرده است. سریال پلیسی-جنایی «خونسرد» هم چند هفته‌ای است از پلتفرم «فیلمنت» عرضه می‌شود. با رفع توقیف سریال «جیران»، فیلیمو هم با این ساخته حسن فتحی، جمعه‌ها سریالی را برای عرضه دارد.

رئالیتی شو «پدرخوانده» محصول فیلمنت از جمله کارهای آماده پخش است که به زودی با اعلام پلتفرم پخش خود را شروع می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۰۷
0
0
بوجه ساخت اکثر این فیلمهای نمایش خانگی توسط سفارت کشورهای خارجی مخصوصا انگلیس تهیه میشه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->